Учасники: учні 3 класу, класний керівник, батьки.
Мета проекту:
-
визначення шляхів
енергозбереження в нашій школі та запровадження енергозберігаючих технологій;
-
ознайомлення і
залучення учнів до розв’язання проблем енергозбереження, як одної із передумов
стійкого екологічно-безпечного розвитку;
-
виховування
економічного і екологічного мислення учнів, почуття патріотизму,
відповідальності за те, що відбувається довкола.
Тривалість проекту: січень – травень 2017р
Очікувані результати:
-
презентувати і захищати зміст творчого проекту,
-
знаходити спосіб його практичного застосування;
- знайти прості енергетичні рішення, які можна
вжити в нашій школі, вдома;
- оцінювати власну діяльність та
діяльність однокласників.
Завдання
проекту:
1.
Розширити знання з проблеми
енергозбереження серед учнів початкової школи.
2.
Формувати навички пізнавальної і дослідницької діяльності через метод
проектів як форми навчання, що забезпечує уміння самостійно набувати знання і
застосовувати їх на практиці.
3.
Дослідним методом навчити збирати, аналізувати, систематизувати і
поширювати інформацію.
4.
Сформувати групи за напрямками дослідження і навчити співпраці в групах.
5.
Підтримувати постійний зв'язок з батьками учнів, сприяти
єдності педагогічних вимог до дітей з боку
школи і сім’ї, залучати батьків до допомоги в організації проекту.
6.
Презентація матеріалів дослідження.
№
|
Етапи
діяльності
|
Учасники
|
Керівник
|
Способи
організації взаємодії
|
1
|
Підготовка. Визначення теми та мети проекту
|
Обговорення пошук інформації
|
Розповідає про задум, мотивує, допомагає у
визначенні завдань
|
Навчальний діалог
|
2
|
Планування
|
Формулюють завдання, обговорюють їх
|
Коригує, пропонує ідеї, висуває пропозиції
|
Навчальний діалог
|
3
|
Прийняття
рішень
|
Обирають
оптимальний варіант
|
Спостерігає, непрямо керує діяльністю
|
Ситуація
вільного вибору, дискусія
|
4
|
Збір інформації
|
Збирають інформацію
|
Спостерігає, непрямо керує діяльністю
|
Ситуація вільного вибору
|
5
|
Аналіз інформації, формулювання висновків
|
Аналізують інформацію
|
Спостерігає, коригує, радить
|
Ситуація вільного вибору, навчальний діалог
|
6
|
Захист
проектів, колективний аналіз
|
Презентують проекти, обговорюють разом з учителем,
оцінюють зусилля, використані можливості, творчий підхід
|
Обговорює разом з учасниками
|
Навчальний діалог
|
Заходи щодо енергозбереження
захід
|
Термін в-ня
|
відповідальні
|
Слідкувати за
чистотою вікон у класі
|
постійно
|
Самоврядування
класу
|
Провести виховну
годину по тематиці проекту
|
лютий
|
класовод
|
Заміна ламп
|
лютий
|
батьки
|
Провести виховний
захід по тематиці проекту ( лялькова вистава «Екологічна казка»)
|
травень
|
класовод
|
Встановлення
кранів на батареї
|
травень-червень
|
Батьки-робітники
школи
|
Немає коментарів:
Дописати коментар