вівторок

Проект "Енергозбереження"

Завантажити проект можна ТУТ!
Похожее изображение

Учасники: учні 3 класу, класний керівник, батьки.

Мета проекту:
-          визначення шляхів енергозбереження в нашій школі та запровадження енергозберігаючих технологій;
-          ознайомлення і залучення учнів до розв’язання проблем енергозбереження, як одної із передумов стійкого екологічно-безпечного розвитку;
-          виховування економічного і екологічного мислення учнів, почуття патріотизму, відповідальності за те, що відбувається довкола.
Тривалість проекту: січень – травень 2017р
Очікувані результати:
-  презентувати і захищати зміст творчого проекту,
-  знаходити спосіб його практичного застосування;
     -  знайти прості енергетичні рішення, які можна вжити в нашій школі, вдома;
     - оцінювати власну діяльність та діяльність однокласників.
Завдання проекту:
1.      Розширити знання  з проблеми енергозбереження серед учнів початкової школи.
2.      Формувати навички пізнавальної і дослідницької діяльності через метод проектів як форми навчання, що забезпечує уміння самостійно набувати знання і застосовувати їх на практиці.
3.      Дослідним методом навчити збирати, аналізувати, систематизувати і поширювати інформацію.
4.      Сформувати групи за напрямками дослідження і навчити співпраці в групах.
5.      Підтримувати постійний зв'язок з батьками учнів, сприяти
    єдності педагогічних вимог до дітей з боку школи і сім’ї, залучати батьків до допомоги в організації проекту.
6.      Презентація матеріалів дослідження.                                                           
Етапи діяльності
Учасники      
Керівник       
Способи організації взаємодії      
1           
Підготовка. Визначення теми та мети проекту
Обговорення пошук інформації
Розповідає про задум, мотивує, допомагає у визначенні завдань
Навчальний діалог           
2           
Планування  
Формулюють завдання, обговорюють їх
Коригує, пропонує ідеї, висуває пропозиції
Навчальний діалог
3           
 Прийняття рішень          
 Обирають оптимальний варіант
Спостерігає, непрямо керує діяльністю    
 Ситуація вільного вибору, дискусія
4
Збір інформації           
Збирають інформацію           
Спостерігає, непрямо керує діяльністю    
Ситуація вільного вибору          
5
Аналіз інформації, формулювання висновків
Аналізують інформацію           
Спостерігає, коригує, радить           
Ситуація вільного вибору, навчальний діалог           
6           
 Захист проектів, колективний аналіз
Презентують проекти, обговорюють разом з учителем, оцінюють зусилля, використані можливості, творчий підхід
Обговорює разом з учасниками  
Навчальний діалог           

Заходи щодо енергозбереження

захід
Термін в-ня
відповідальні
Слідкувати за чистотою вікон у класі
постійно
Самоврядування класу
Провести виховну годину по тематиці проекту
лютий
класовод
Заміна ламп
лютий
батьки
Провести виховний захід по тематиці проекту ( лялькова вистава «Екологічна казка»)
травень
класовод
Встановлення кранів на батареї
травень-червень
Батьки-робітники школи


Немає коментарів:

Дописати коментар