Мета. Вчити дітей любити і
поважати себе як актив-кого маленького
громадянина країни, розуміти необхідність ранкової гімнастики, особистої гігієни,спорту для
здоров'я людини; розтирати знання
про лікарські рослини; виховувати інтерес до
здорового і активного способу життя, любов до спорту емоційно і виразно
виконувати пісні, таночки, виховувати любов до творчості,
(під веселу музику
забігає хлопчик, сідає на стільчик і з апетитом їсть тістечко. Іде дівчинка, граючись з
м'ячем, зупиняється, здивовано дивиться на хлопчика).
Дівчинка:.Мій привіт тобі,
Петрусь! Що в тебе за
звичка? ,
Тільки зранку ти встаєш, Зразу тістечко
береш!
Хлопчик Ну а ти мене не вчи! Що роблю я — знаю!
От наїмся й полежу На своїм дивані.
Дівчинка. Ти тод Петрусь, пропав! І ідо ж з тебе буде? Потовстієш,
розлінишся, Все, що знав, забудеш!
Петрусь. Ой! А що ж мені робить? Чим мені займатись?
Як мені не
потовстіти
Та й не
лінуватись?
Дівчинка.
В цьому тобі допоможуть друзі
От послухай, що тобі
Треба добре знати. Ведуча.
Ти приєднуйся до нас —
І взнаєш чимало,
Як же використати час
- Для-здоров'я вдало.
(Петрусь сідає до дітей).
1-а дитина.
(Петрусь сідає до дітей).
1-а дитина.
Якщо хочеш буть бадьорим,
І міцним, здоровим будь
Полюби тоді зарядку
Та про неї не забудь!
2-а дитина.
Досить ніжитися в ліжку,
Просипайся і вставай,
І під музику бадьору
Ти зарядку починай! (Пісня про
зарядку).
Ведуча.
- Але і це іще
не все,
Що здоров'я збереже.
Особиста гігієна,
Користь кожному неее.
Що здоров'я збереже.
Особиста гігієна,
Користь кожному неее.
1-а дитина.
А це значить: умиватись Чистить зуби нам щодня, Будь охайним, не боятись Мила, губки, гребінця
2-а дитина.
Якщо з цим буде гаразд, Будеш
мати вигляд — клас!
Ведуча.
Та, можливо, є бруднулі, Замазури серед вас?
(Звучить музика,
забігає Кузя-домовеня).
Кузя.
Привіт, привіт усім діткам!
- Впізнали ви
мене? Сьогодні тут, а завтра там — Завжди
робота є.
А щоб згадали, хто ж то я,
-Ця пісенька — для вас!
Співаю
дзвінко її так
У цей веселий час! (Пісенька домовенятка Кузі)г
Ведуча
Те, що ти
веселий, Кузю,
І що
працьовитий — то чудово!
Та дивись
— ти ж то не умитий!
А
волосся, як кущі, хащі непролазні,
Ми умиємо
тебе,
Ще й потрапиш в лазню! (Кузя
ховається за стільчиком)
. Дитина.
А у нас є
справжній друг —
Завжди
йому раді!
Мийдодир
— наш командир
Ми Його солдати. (Заходить Мийдодир, співає пісеньку).
Мийдодир,
Думаю, що
не дарма
Завітав
до вас я.
Чи всі
чисті ви зрання?
І як на параді?
Ведуча.
Тільки
Кузя в нас один
Як у фарбі
вмився!
Певно, він води боїться, Бо десь заховався! (Мийдодир шукає Кузю, знаходить і садить в
центрі).
Мийдодир.
Слуги вірнії! Ви явіться!
Справою
усі займіться!
(Виходять діти в шапочках:«мило, зубна щітка,губка». Ведуча подає миску з водою. Звучить музика. Помічники Мийдодира приводять Кузю в порядок).
Мнйдодир.
(Виходять діти в шапочках:«мило, зубна щітка,губка». Ведуча подає миску з водою. Звучить музика. Помічники Мийдодира приводять Кузю в порядок).
Мнйдодир.
От тепер тебе люблю я! От тепер тебе ціню я!
Діти.
Слава, слава чистій водиці,
Милові та
зубній щітці! . . (Таночок мила та зубних
щіточок). (Ведуча
подає Кузі дзеркальце). Кузя {дивиться в дзеркальце).
Ну і красень! Оце так!
Дякую вам щиро!
Обіцяю слідкувати
За собою вміло.
А тепер — у справах я! ; На
все добре, друзі! (Кузя
вибігає). Мийдодир.
Та й мені пора прощатись,
Нагадаю вам таке:
Собою треба всім займатись,
А це здоров'я принесе»
(Виходить. Звучить музика, фонограма: чути спів пташок. Ведуча розставляє лісові квіти (штучні) на підлозі).
Ведуча. .
(Виходить. Звучить музика, фонограма: чути спів пташок. Ведуча розставляє лісові квіти (штучні) на підлозі).
Ведуча. .
Чуєте? Це спів пташок —
Дружній, ніжний, різнобарвний.
Скільки всяких є тут трав
Потрібних нам і
гарних! (Під музику заходить
Лісова Красуня). Ведуча..
Ходить в лісі не дарма
Ця Красуня
лісова.
Лісова Красуня.
Добрий день, діти!
Незвичайний букет у мене.
З трав цілющих, смачних ягідок.
Всі вони дуже корисні
Для дорослих й для вас, діток.
Ви про них вже багато чули,
Лікували ці трави не раз.
Може, хтось про них розкаже
Щось цікаве
зараз для нас? Діти Розкажемо!
(Діти розповідають про малину,
калину та йти рослини, як вони допомагають при хворобах). Лісова Красуня.
Ось їді трави, діточки!
Ще й пахучі всі вони. -
(Показує букет із сухих трав). (Танок трав).
Лісова Красуня.
Бачу, ви розумні діти
І багато знаєте.
Може, любі, ви про них
А зараз вам —
загадочки
Про друзів вірних ваших.
Вони завжди покращують
Здоров'я моє й ваше!
(Загадки Яра овочі і фрукти).(Вибігають діти: Часничок, Морква, Цибуля).
Морква. .
(Загадки Яра овочі і фрукти).(Вибігають діти: Часничок, Морква, Цибуля).
Морква. .
Я — Морквинка соковита,
Ясним сонечком зігріта.
Щоб швиденько підрости,
Споживай мене завжди!
Часник.
Не солодкий я —гіркенький,
Може, трішечки і злий.
Хто мене споживає,
Той хвороби відганяє.
Цибуля
Хочеш зуби мать здорові,
Не хворіти грипом ти,
Не забудь мене кришити
До салатів і борщів. (Хоровод з овочами).
(Виходить ведуча,
виносить тарілочку з нарізаними лимонами).
Ведуча.
У країнах, у
південних, -
Виростає він так, як слід,
І корисний, хоч і кислий,
Всім знайомий нам вітамін.
Як з'їси його, станеш дужим.
І хвороби всі
відженеш, ..
Тож смакуй його, коштів
не шкодуй,
І здоров'я ти збережеш.
Ведуча.
Тож скажи тепер, Петрусь,
Все ти добре зрозумів? Петрусь,
Зрозумів я, що здоров'я
Треба змалку берегти,
Вітаміни споживати,
Всім.зарядку поважати
В різну пору і
завжди!
(Пісня «Якщо хочеш
бути здоровим»).
Немає коментарів:
Дописати коментар