Завантажити урок можна ТУТ!
Тема. Конструювання. Курочка Ряба. Відновлення
деформованих речень.
Мета: удосконалювати вміння конструювати із геометричних фігур, відновлювати
деформовані речення; закріпити навички користування ножицями; розвивати увагу,
вміння аналізувати та систематизувати, зорову пам'ять, образне мислення;
виховувати акуратність, охайність.
Обладнання: демонстраційний матеріал для креслення —
гра «Колумбове яйце»; казка «Курочка Ряба» роздавальний матеріал «Зберіть
яєчко».
ХІД УРОКУ
I. Організація класу
II. Повідомлення теми та мети уроку
— Сьогодні ми
будемо конструювати із папером і словами, а допоможе нам казка.
Яка саме, ви зрозумієте пізніше.
III. Робота над темою уроку
1.
Для того,щоб нам погратися і потрапити в казку , необхідно виготовити цю
гру власноруч.
( вирізати гру
«Колумбове яйце»)
2.
Я б хотіла прочитати вам казочку, але в
моїй книжці стерлися майже всі літери. Мені доведеться розповідати казку,
промовляючи лише склади. Ви повинні відгадати цю казку. Слухайте та
допомагайте — додавайте склади або літери, яких бракує.
— Жи... бу... ді... та ба.... І бу... у ни... Ку...
Ря.... Зне... Ку... яє... не про..., а зо.... Ді... би...-би...— не роз....
Ба... би...-би...— не роз.... Ми... бі.„, хво... ма..., яє... впа... і роз.... Ді... пла..., ба... пла..., а Ку... куд...:
— Не пла..., ді..., не пла..., ба.... Я зне... ва... яє... не зо..., а
про....
Так, це казка «Курочка Ряба». Жалкую,
адже таке гарне було яєчко! Давайте спробуємо його скласти.
Послідовність конструювання яйця.
3.
У кожного із вас є рештки яйця.
Подивіться на креслення та складіть таке саме яйце (Рис. 1).
(У кожного на парті — гра «Колумбове яйце» у конверті. Діти конструюють — складають
яйце.)
|
|
Рис. 1 Рис. 2
4. Вам хочеться познайомитися із Курочкою Рябою, яка знесла золоте яйце? Яйце
у нас чарівне, за допомогою ваших пальчиків воно перетвориться на Курочку
Рябу. (Рис. 2)
5.
Стомилися? Тепер ми підемо на пташиний
двір. Роздивимось, яка свійська птиця гуляє по подвір'ю.
Скажіть, яку свійську птицю ви знаєте? (Учні
називають: гуска, качка, індичка.)
— Складіть
гуску, качку або індичку. (Учні за власним вибором конструюють свійську
птицю.)
—
Стомилися?
6.
Ф- хвилинка
7.
Виконаємо
вправу «Екологічний ланцюжок».
• Була
курочка. А далі?
Яйце — курчатко — курочка — яйце.
• Спочатку
було яйце. А далі?
Яйце — курчатко — курочка — яйце.
8.
Ми — на
пташиному дворі, тому зараз мімікою та жестами зобразимо свійську птицю. (Учні
зображують свійську птицю.Пантоміма)
9.
Ось і
хвилинка - цікавинка Відновимо деформовані речення.
Курча, яйця, із, вилуплюється. (поширити речення)
10. Послухайте казку у новій обробці. Виправте помилки. (Учитель
читає казку.)
Жили собі онук та онучка.
І була у них качечка біла.
Знесла курочка помідорчик.
Дід їв, їв — не з'їв.
Баба їла, їла — не з'їла.
Коли це кішка бігла, молоточком ударила, яєчко покотилося
і не розбилося...
Дід регоче, баба регоче, а курочка мукає:
— Не
плач, діду, не плач, бабо, куплю вам яйце не просте, а залізне.
11.
Сконструюйте
мишку. (Учні конструюють мишку.)
На партах — малюнки.
12.
Поміркуйте,
які дві частини шкаралупи необхідно скласти. (Рис. 3)
Рис. 3
13.
Змініть кінцівку казки.
IV. Підсумок уроку
Молодці,
діти! Ви гарно працювали. З якою грою ви познайомилися?
Вона вам
сподобалася?
V. Прибирання робочих місць
— На наступний урок ви повинні принести
кольоровий папір, лінійку, ножиці, клей.
Немає коментарів:
Дописати коментар