вівторок

Інтегрований урок трудового навчання та української мови

Завантажити урок можна ТУТ!

Тема. Конструювання. Курочка Ряба. Відновлення деформованих речень.
Мета: удосконалювати вміння конструювати із геометричних фігур, відновлювати деформовані речення; закріпити навички користування ножицями; розвивати увагу, вміння аналізувати та систематизувати, зорову пам'ять, образне мислення; виховувати акуратність, охайність.
Обладнання: демонстраційний матеріал для креслення — гра «Колумбове яйце»; казка «Курочка Ряба» роз­давальний матеріал «Зберіть яєчко».

ХІД УРОКУ
I. Організація класу
IIПовідомлення теми та мети уроку
Сьогодні ми будемо конструювати із папером і словами, а допоможе нам казка.
 Яка саме, ви зро­зумієте пізніше.
III. Робота над темою уроку
1.    Для того,щоб нам погратися і потрапити в казку , необхідно виготовити цю гру власноруч.
( вирізати гру «Колумбове яйце»)
2.   Я б хотіла прочитати вам казочку, але в моїй книжці стерлися майже всі літери. Мені доведеться розповідати казку, промовляючи лише склади. Ви по­винні відгадати цю казку. Слухайте та допомагайте — додавайте склади або лі­тери, яких бракує.
Жи... бу... ді... та ба.... І бу... у ни... Ку... Ря.... Зне... Ку... яє... не про..., а зо.... Ді... би...-би...— не роз.... Ба... би...-би...— не роз.... Ми... бі.„, хво... ма..., яє... впа... і роз.... Ді... пла..., ба... пла..., а Ку... куд...:
Не пла..., ді..., не пла..., ба.... Я зне... ва... яє... не зо..., а про....
Так, це казка «Курочка Ряба». Жалкую, адже таке гарне було яєчко! Давай­те спробуємо його скласти.
Послідовність конструювання яйця.
3.      У кожного із вас є рештки яйця. Подивіться на креслення та складіть таке саме яйце (Рис. 1).
 (У кожного на парті гра «Колумбове яйце» у конверті. Діти конструюють складають яйце.)







Рис. 1                                          Рис. 2
4. Вам хочеться познайомитися із Курочкою Рябою, яка знесла золоте яйце? Яйце у нас чарівне, за допомогою ваших пальчиків воно перетвориться на Ку­рочку Рябу. (Рис. 2)
5. Стомилися? Тепер ми підемо на пташиний двір. Роздивимось, яка свійсь­ка птиця гуляє по подвір'ю.
Скажіть, яку свійську птицю ви знаєте? (Учні називають: гуска, качка, ін­дичка.)
  Складіть гуску, качку або індичку. (Учні за власним вибором конструю­ють свійську птицю.)
  Стомилися?
6.    Ф- хвилинка
7.    Виконаємо вправу «Екологічний ланцюжок».
•  Була курочка. А далі?
Яйце курчатко курочка яйце.
•  Спочатку було яйце. А далі?
Яйце курчатко курочка яйце.
8.    Ми — на пташиному дворі, тому зараз мімікою та жестами зобразимо свій­ську птицю. (Учні зображують свійську птицю.Пантоміма)
9.    Ось і хвилинка - цікавинка Відновимо деформовані речення.
Курча, яйця, із, вилуплюється. (поширити речення)

10.    Послухайте казку у новій обробці. Виправте помилки. (Учитель читає казку.)
Жили собі онук та онучка.
І була у них качечка біла.
Знесла курочка помідорчик.
Дід їв, їв — не з'їв.
Баба їла, їла — не з'їла.
Коли це кішка бігла, молоточком ударила, яєчко покотилося і не розбилося...
Дід регоче, баба регоче, а курочка мукає:
— Не плач, діду, не плач, бабо, куплю вам яйце не просте, а залізне.
11.    Сконструюйте мишку. (Учні конструюють мишку.)
 На партах — малюнки.
12.    Поміркуйте, які дві частини шкаралупи необхідно скласти. (Рис. 3)
Рис. 3
13.    Змініть кінцівку казки.
IV. Підсумок уроку
Молодці, діти! Ви гарно працювали. З якою грою ви познайомилися?
Вона вам сподобалася?
V. Прибирання робочих місць
— На наступний урок ви повинні принести кольоровий папір, лінійку, но­жиці, клей.


Немає коментарів:

Дописати коментар