Завантажити файл можна ТУТ!
У сучасній освіті відбуваються бурхливі процеси паралельного розвитку принципу гуманізації і людиноцентристського підходу в освітніх закладах, що спрямовані на здійснення цілей самореалізації, самоствердження кожного конкретного працівника та конкретного вихованця (учня/студента) одночасно з реалізацією цілей освітньої організації. Гуманістично спрямована «суб’єкт-суб’єктна» педагогіка має ґрунтуватися на психологізації й неможлива без психологічного супроводу. Необхідність індивідуалізації навчально-виховного процесу, застосування новітніх методів навчання та виховання, важливість спостереження за здійсненням розвитку, стимулювання саморозвитку і саморозкриття як учня/вихованця/студента, так і педагога вже незаперечна.
Немає коментарів:
Дописати коментар