![Картинки по запросу казка](https://kidsvisitor.com/media/event_images/47/09/4709c8ff278a16866c2c08a38fb5ac83f18fb867.jpeg)
Мета: формувати мовленнєві здібності, бажання
говорити українською мовою, уміння фантазувати; збагачувати словниковий запас;
розвивати читацьку зацікавленість; виховувати почуття добра, справедливості,
поваги до української мови.
ХІД ГРИ
Слово вчителя.
Казка... Як багато доброго, таємного, цікавого зберігає в собі це слово. Кожен
із нас, як був малюком, із задоволенням слухав, коли йому читали чи розповідали
казки.
Правильно говорять: «Тисячі
речей забудете, а тих хвилин, коли вам люба мама чи бабуся розповідали казки,
не забудете до смерті».
Казка — де добре, розумне,
вічне.
Діти (по
черзі)
1. Казка
— це світ чарівний та незвичний, Казка — це диво, сповнено краси. Поринуть у
казку, це ж бо так цікаво,
Це
справді свято, радість для душі.
2. У
казці звірі мову мають,
Дерева розмовляють, мов живі.
Добро і правда завжди зло долають,
Тому
і люблять казку діти всі.
3. В
країну казок підем я і ти,
У казці всім цікаво побувати.
Там вірних друзів можемо знайти,
І з
ними можемо танцювати.
Учитель. Щоб
потанцювати з казковими героями, необхідно на «Столі знахідок» визначити, хто
з них яку річ загубив.
•
Шляпа та жовта краватка — (Незнайко).
•
Горошина — (Котигорошко).
•
Золотий ключик — (Буратіно).
•
Бинт — (лікар Айболить).
•
Червона шапочка — (Червона
Шапочка).
•
Три горішки — (Попелюшка).
Виходять діти в костюмах казкових героях і
виконують танок.
УченьПрийшла,
нарешті, довгождана мить: Герої казок усіх вітають.
І знову музика радісно дзвенить,
І
казка перед нами оживас.
Розпочинаємо конкурс гру «У
світі казок». Умови гри
1. Гру
проводять між командами 1-4-х класів.
2. У
грі бере участь увесь клас: разом обговорюють завдання, а відповідь дає один.
3. Гру проводять
у чотири етапи.
4. Результати
гри оголошують на закритті тижня. Учитель оголошує
склад журі.
►►
Перший етап гри «З якої вони казки?»
•
Запитання для 1-го класу
Що втекло від баби з дідом —
Не сиділось на вікні,
А зустрілось з зайченятком —
Ну
співати йому пісні? (Колобок)
•
Запитання для 2-го класу
Старенька бабуся у лісі жи- а,
Гостинці для неї онука несла.
Вовк дівчину цю по дорозі зустрів.
Як казка ця зветься, хто відповість?
(«Червона Шапочка»)
♦
Запитання для 3-го класу
До школи прямус хлопчак дерев’яний, Чомусь
потрапляє у цирк полотняний. Відома ця книжка тобі, чи не так?
Яке ім’я носить цей хлопчак? (Буратіно)
♦
Запитання для 4-го класу
Підробив він голосок,
Став малим співатиЗдогадалися вони:Він — не рідна мати. (Вовк)
—
А тепер команди відповіді на свої загадки
даватимуть разом.
♦
Запитання для 1-го класу
Всіх він любить не зрадливо,
Хто б до нього не ходив.
Здогадались? Це ж наш Гена,
Це ж наш Гена — ... (Крокодил).
♦
Запитання для 2-го класу
Він дружок звірям, дітям,
Він живо, як я і ти,
Та таких у цілім світі Нам з тобою не знайти.
Він знімається в кіно І відомий всім давно.
Упізнати його неважко,
А зоветься — ... (Чебурашка).
♦
Запитання для 3-го класу
Він довго бородищу мас,
Ляльок в театрі б’є і сварить,
А голос в нього — справжній бас.
Хто ж це діти?... (Карабас).
♦
Запитання для 4-го класу
Багатьом був невідомий,
Нині з кожним подружив.
З казки в кожного удома Хлопчик-цибулинка
жив.
Дуже просто, мелодійно Він зоветься... (Чіполліно).
►►
Другий етап гри «Портретна галерея»
Учитель. А
тепер вирушаємо до портретної галереї! Але портрети в ній намальовані не олівцями
та фарбами, а словами. Вам потрібно впізнати героя, визначити назву казки, її
автора.
♦
Портрет перший (завдання
для 1-го класу) «Дівчинка з кучерявим блакитним волоссям
висунулась у віконце,
протерла й широко розплющила заспані гарненькі оченята. Ця дівчинка була
найкрасивішою лялькою із лялькового театру синьйора Карабаса Барабаса». (О. Толстой «Золотий ключик, або Пригоди Буратіно», Мальвіна)
♦
Портрет другий (завдання для 2 го класу)
«Це була висока, струнка,
сліпучо біла жінка...
І кожух, і шапка на ній були
із снігу. Поцілунок її був холодніше за лід, пронизав холодом наскрізь і дійшов
до самого серця...» (Снігова королева, Г. К. Аидерсен,
«Снігова королева»)
♦
Портрет третій (завдання для 3-го класу)
«... В
середині квітки, на зеленій маточці сиділа крихітна дівчинка, така гарненька
та ніжна! Вона була на зріст не більше дюйма.» (Дюймовоч-
ка, Г. К. Аидерсен, «Дюймовочка»)
♦
Портрет четвертий (завдання
для 4-го класу) «...
Ворухнула ніжками-ручками, з місця зрушила тай пішла до хати... А дівчинка з
себе — мов сніжинка біла, очі — мов голубі намистинки, русява коса до пояса.
Тільки рум’янця на щічках нема, а й так дуже гарно.» (Снігуронька,
однойменна
►►
Музична паузЕ
►►
Третій етап гри «Казкова пошта»
Учитель.
Листоноша Псчкін приніс нам телеграми, що надіслали казкові герої. Але вони
поспішали, тому забули підписатися. Відгадайте, від кого ці телеграми — назвіть
героїв та назви казок.
♦
Завдання для 1-го класу
«З’їв семеро козенят, болить
живіт». (Вовк, «Вовк і семеро козенят»)
♦
Завдання для 2-го класу
«Ніяк не витягнемо ріпку,
тому прибути не можемо». (Родина з казки «Ріпка»)
♦
Завдання для 3-го класу
«У лісі епідемія грипу.
Треба готувати багато мікстури». (Айболить, «Лікар Айболить»)
♦
Завдання для 4-го класу
«Дуже засмучена. Мишка
випадково розбила яєчко, прийти не зможу». (К'рочка
Ряба, «Курочка Ряба»)
►►
Четвертий етап гри «Казкова переплутанка»
В Казкограді сталось лихо:
В Казкограді стало тихо.
Злий чаклун там побував І усіх зачарував.
Переплутались казки —
Все там стало навпаки.
Діти, може, зможете ви їм усім допомогти?
♦
Завдання для 1-го класу
Виходить дівчинка, у якої
кошик з пиріжками та на голові у неї — зелена шапочка.
♦
Завдання для 2-го класу
Карлсон виходить з бантом па
спині.
♦
Завдання для 3-го класу
Кіт у чоботях виходить у
кросівках.
♦
Завдання для 4-го класу
Буратіно з’являється у
хутряному капелюсі. Учитель
Всі герої знов щасливі І говорять вам
спасибі!
Всі розумними були І героям допомогли.
З’являється Лисичка, співає свою пісеньку.
Лисичка. Ой,
куди я потрапила? Мені треба до Країни казок... Я заблукала! (Починає
плакати.)
Учитель. Не
плач, Лисичко! Ти потрапила на конкурсну гру «У світі казок» для учнів початкових
класів. Вони тебе добре знають, багато казок читали про тебе.
►►
П'ятий етап гри
Вправа «Асоціативний кущ»
Учитель. Зараз, діти, необхідно
скласти «Асоціативний кущ» до слова лисичка.
Зокрема, слід розповісти, яка вона, що полюбляє, у яких казках ми її
зустрічаємо. Часу — 3 хв, свої варіанти кожна команда повинна записати та
передати журі.
►►
Шостий етап гри «Коло бажань»
Діти утворюють у коло.
Учитель.
Нехай кожен із вас уявить, що у цьому колі збуваються ваші мрії. Кожен по черзі
висловлює таке бажання: «Якби я був казкою, то я б розповів дітям про...»
►►
Підсумок Учитель
Всі герої знов щасливі І говорять вам
спасибі!
Ви розумними були, їм усім допомогли!
Немає коментарів:
Дописати коментар