понеділок

КОНКУРС-ГРА «У СВІТІ КАЗОК»

Завантажити файл можна ТУТ!
Картинки по запросу казка
Мета: формувати мовленнєві здібності, бажання говорити українською мовою, уміння фантазувати; зба­гачувати словниковий запас; розвивати читацьку заці­кавленість; виховувати почуття добра, справедливості, поваги до української мови.

                                                                                          ХІД ГРИ
Слово вчителя. Казка... Як багато добро­го, таємного, цікавого зберігає в собі це слово. Кожен із нас, як був малюком, із задоволенням слухав, коли йому читали чи розповідали казки.
Правильно говорять: «Тисячі речей забудете, а тих хвилин, коли вам люба мама чи бабуся розповіда­ли казки, не забудете до смерті».
Казка — де добре, розумне, вічне.
Діти (по черзі)
1.  Казка — це світ чарівний та незвичний, Казка — це диво, сповнено краси. Поринуть у казку, це ж бо так цікаво,
Це справді свято, радість для душі.
2.   У казці звірі мову мають,
Дерева розмовляють, мов живі.
Добро і правда завжди зло долають,
Тому і люблять казку діти всі.
3.   В країну казок підем я і ти,
У казці всім цікаво побувати.
Там вірних друзів можемо знайти,
І з ними можемо танцювати.
Учитель. Щоб потанцювати з казковими ге­роями, необхідно на «Столі знахідок» визначити, хто з них яку річ загубив.
     Шляпа та жовта краватка — (Незнайко).
     Горошина — (Котигорошко).
     Золотий ключик — (Буратіно).
     Бинт — (лікар Айболить).
     Червона шапочка — (Червона Шапочка).
     Три горішки — (Попелюшка).
Виходять діти в костюмах казкових героях і вико­нують танок.
УченьПрийшла, нарешті, довгождана мить: Герої казок усіх вітають.
І знову музика радісно дзвенить,
І казка перед нами оживас.
Розпочинаємо конкурс гру «У світі казок». Умови гри
1.   Гру проводять між командами 1-4-х класів.
2.   У грі бере участь увесь клас: разом обговорю­ють завдання, а відповідь дає один.
3.    Гру проводять у чотири етапи.
4.   Результати гри оголошують на закритті тижня. Учитель оголошує склад журі.
►► Перший етап гри «З якої вони казки?»
     Запитання для 1-го класу
Що втекло від баби з дідом —
Не сиділось на вікні,
А зустрілось з зайченятком —
Ну співати йому пісні? (Колобок)
     Запитання для 2-го класу
Старенька бабуся у лісі жи- а,
Гостинці для неї онука несла.
Вовк дівчину цю по дорозі зустрів.
Як казка ця зветься, хто відповість?
(«Червона Шапочка»)
    Запитання для 3-го класу
До школи прямус хлопчак дерев’яний, Чомусь потрапляє у цирк полотняний. Відома ця книжка тобі, чи не так?
Яке ім’я носить цей хлопчак? (Буратіно)
    Запитання для 4-го класу
Підробив він голосок,
Став малим співатиЗдогадалися вони:Він — не рідна мати. (Вовк)
              А тепер команди відповіді на свої загадки даватимуть разом.
    Запитання для 1-го класу
Всіх він любить не зрадливо,
Хто б до нього не ходив.
Здогадались? Це ж наш Гена,
Це ж наш Гена — ... (Крокодил).
    Запитання для 2-го класу
Він дружок звірям, дітям,
Він живо, як я і ти,
Та таких у цілім світі Нам з тобою не знайти.
Він знімається в кіно І відомий всім давно.
Упізнати його неважко,
А зоветься — ... (Чебурашка).
    Запитання для 3-го класу
Він довго бородищу мас,
Ляльок в театрі б’є і сварить,
А голос в нього — справжній бас.
Хто ж це діти?... (Карабас).
    Запитання для 4-го класу
Багатьом був невідомий,
Нині з кожним подружив.
З казки в кожного удома Хлопчик-цибулинка жив.
Дуже просто, мелодійно Він зоветься... (Чіполліно).
►► Другий етап гри «Портретна галерея»
Учитель. А тепер вирушаємо до портретної галереї! Але портрети в ній намальовані не олівця­ми та фарбами, а словами. Вам потрібно впізнати героя, визначити назву казки, її автора.
    Портрет перший (завдання для 1-го класу) «Дівчинка з кучерявим блакитним волоссям
висунулась у віконце, протерла й широко роз­плющила заспані гарненькі оченята. Ця дівчинка була найкрасивішою лялькою із лялькового театру синьйора Карабаса Барабаса». (О. Толстой «Золо­тий ключик, або Пригоди Буратіно», Мальвіна)
    Портрет другий (завдання для 2 го класу)
«Це була висока, струнка, сліпучо біла жінка...
І кожух, і шапка на ній були із снігу. Поцілунок її був холодніше за лід, пронизав холодом наскрізь і дійшов до самого серця...» (Снігова королева, Г. К. Аидерсен, «Снігова королева»)
    Портрет третій (завдання для 3-го класу)
«... В середині квітки, на зеленій маточці си­діла крихітна дівчинка, така гарненька та ніжна! Вона була на зріст не більше дюйма.» (Дюймовоч- ка, Г. К. Аидерсен, «Дюймовочка»)
        Портрет четвертий (завдання для 4-го класу) «... Ворухнула ніжками-ручками, з місця зру­шила тай пішла до хати... А дівчинка з себе — мов сніжинка біла, очі — мов голубі намистинки, руся­ва коса до пояса. Тільки рум’янця на щічках нема, а й так дуже гарно.» (Снігуронька, однойменна
►► Музична паузЕ
►► Третій етап гри «Казкова пошта»
Учитель. Листоноша Псчкін приніс нам те­леграми, що надіслали казкові герої. Але вони поспішали, тому забули підписатися. Відгадайте, від кого ці телеграми — назвіть героїв та назви казок.
    Завдання для 1-го класу
«З’їв семеро козенят, болить живіт». (Вовк, «Вовк і семеро козенят»)
    Завдання для 2-го класу
«Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не мо­жемо». (Родина з казки «Ріпка»)
    Завдання для 3-го класу
«У лісі епідемія грипу. Треба готувати багато мікстури». (Айболить, «Лікар Айболить»)
    Завдання для 4-го класу
«Дуже засмучена. Мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу». (К'рочка Ряба, «Куроч­ка Ряба»)
►► Четвертий етап гри «Казкова переплутанка»
В Казкограді сталось лихо:
В Казкограді стало тихо.
Злий чаклун там побував І усіх зачарував.
Переплутались казки —
Все там стало навпаки.
Діти, може, зможете ви їм усім допомогти?
    Завдання для 1-го класу
Виходить дівчинка, у якої кошик з пиріжками та на голові у неї — зелена шапочка.
    Завдання для 2-го класу
Карлсон виходить з бантом па спині.
    Завдання для 3-го класу
Кіт у чоботях виходить у кросівках.
    Завдання для 4-го класу
Буратіно з’являється у хутряному капелюсі. Учитель
Всі герої знов щасливі І говорять вам спасибі!
Всі розумними були І героям допомогли.
З’являється Лисичка, співає свою пісеньку.
Лисичка. Ой, куди я потрапила? Мені треба до Країни казок... Я заблукала! (Починає плакати.)
Учитель. Не плач, Лисичко! Ти потрапила на конкурсну гру «У світі казок» для учнів початко­вих класів. Вони тебе добре знають, багато казок читали про тебе.
►► П'ятий етап гри
Вправа «Асоціативний кущ»
Учитель. Зараз, діти, необхідно скласти «Асо­ціативний кущ» до слова лисичка. Зокрема, слід розповісти, яка вона, що полюбляє, у яких казках ми її зустрічаємо. Часу — 3 хв, свої варіанти кож­на команда повинна записати та передати журі.
►► Шостий етап гри «Коло бажань»
Діти утворюють у коло.
Учитель. Нехай кожен із вас уявить, що у цьому колі збуваються ваші мрії. Кожен по черзі висловлює таке бажання: «Якби я був казкою, то я б розповів дітям про...»
►► Підсумок Учитель
Всі герої знов щасливі І говорять вам спасибі!
Ви розумними були, їм усім допомогли!


Немає коментарів:

Дописати коментар